Contribuţiile se plătesc lunar, de către participant sau de către angajator, în contul fondului de pensii facultative BRD Pensii, specificat în Actul individual de aderare.
Contribuţia poate fi plătită direct de către participant sau poate fi reţinută şi virată de către angajator care îşi poate exprima opţiunea de a contribui şi el la fondul de pensii ales de cătreangajatul său.
Mai mult...
Plata contribuţiilor se face prin ordin de plată, la data menţionată în actul de aderare sau cel mai târziu până la data limită de plată a contribuţiilor la asigurările sociale, după cum urmează:
Pentru Fondul de Pensii Facultative BRD MEDIO: în contul RO64RNCB0081108091280001, deschis la BCR Sucursala Izvor
Se poate face oricând cu condiţia notificării prealabile a angajatorului şi a administratorului fondului de pensii facultative, respectiv BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii
Private S.A. Mai mult...
Notificarea trebuie făcută cu 30 de zile calendaristice înaintea modificării efective.
Pentru orice modificare privind contribuţia este necesară completarea unui formular pentru suspendarea/modificarea/reluarea plăţii contribuţiei care este disponibil în toate unităţile BRD - Groupe Société Générale din ţară şi pe site-ul nostru la secţiunea Formulare utile.
După completare, formularul va fi trimis la sediul Administratorului la adresa din Splaiul Independenţei, nr.15, Bl.100, Tronson 1, Et. 6, Sector 5, Bucureşti, în atenţia Departamentului Operaţiuni.
Suspendarea plăţii contribuţiei nu presupune renunţarea la calitatea de participant la fondul de pensii facultative.
Notificarea constă în completarea unui formular pentru suspendarea/modificarea/reluarea plăţii contribuţiei şi trimiterea acestuia către administratorul BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. şi către angajator.
Formularul este disponibil în toate unităţile BRD Groupe Société Générale din ţară si pe site-ul nostru la secţiunea Formulare utile.
După completare, formularul va fi trimis la sediul Administratorului la adresa din Splaiul Independenţei, nr.15, Bl.100, Tronson 1, Et. 6, Sector 5, Bucureşti, în atenţia Departamentului Operaţiuni.
ÎnchideEste necesară înştiinţarea noului angajator în legătură cu plata contribuţiilor şi punerea la
dispoziţia acestuia a unei copii a actului individual de aderare. Mai mult...
De asemenea, este necesară completarea unui formular care este disponibil în toate unităţile BRD Groupe Société Générale din ţară şi pe site-ul nostru la secţiunea Formulare utile.
După completare, formularul va fi trimis la sediul Administratorului la adresa din Splaiul Independenţei, nr.15, Bl.100, Tronson 1, Et. 6, Sector 5, Bucureşti, în atenţia Departamentului Operaţiuni.
După notificare, plata contribuţiei va continua, aceasta urmând să se facă lunar, de către noul angajator.
Acest site web folosește cookie-uri prin intermediul cărora se stochează și se prelucrează informații, în scopul îmbunătățirii experienței dumneavoastră. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile folosite vizitați Politica de cookie-uri.